3 مهر 1403

معاونت آموزش و کارآفرینی

مراكز آموزش كوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از سال ۱۳۶۸ فعاليت آموزشی خود را در دوره‌های عمومی و تخصصی آغاز کرد. این واحد درحال‌حاضر با ۶ مرکز آموزش در سطح استان مشغول فعالیت آموزشی است. برنامه‌ریزی، تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی موردنیاز دستگاه‌‎ها، سازمان‌ها و نهادها نیز از دیگر وظایف این بخش است.

همایش انتخاب رشته و هدایت تحصیلی ویژه پایه نهم

معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی اصفهان با همکاری آموزشگاه مدرسان تهران همایش انتخاب رشته و هدایت تحصیلی ویژه پایه نهم را برگزار می‌کند.

21 اردیبهشت‌ماه

دانشگاه اصفهان

بخوانید

دومین نمایشگاه عکس هنرجویان و دانشجویان استاد حسین شجاعی‌منش

دومین نمایشگاه عکس هنرجویان و دانشجویان استاد حسین شجاعی‌منش از 4 تا 15 اسفندماه در گالری نقشخانه برپاست.

4 تا 15 اسفند 1402

گالری نقشخانه

بخوانید

ورکشاپ دو روزه پتینه و نقاشی خط در مرکز خواجو

ورکشاپ دو روزه پتینه و نقاشی خط در مرکز شماره دو (خواجو) جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

اسفندماه 1402

مرکز خواجو

بخوانید

آموزش زبان انگلیسی و آموزش‌های پزشکی شامل دوره‌های حرفه‌ای ویژه‌ی دندان‌پزشکان و پرستاران و دوره‌های عمومی مانند تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک، امدادگری اورژانس و …. به عهده‌ی این مرکز است.

این مرکز آموزش که در خیابان مرداویج واقع شده در سال ۱۳۸۷راه اندازی شده است. با ۱۸ فضای آموزشی، قابلیت برگزاری کلاس برای ۲۵۰ نفر فراگیر به صورت همزمان دارا می باشد. گروه آموزشی زبان انگلیسی و گروه آموزشهای پزشکی در این مرکز فعال می باشد و در یک دهه اخیر مجری کلیه دوره های مهارتی عمومی و تخصصی در حوزه پزشکی بوده است مانند دوره های حرفه ای ویژه دندانپزشکان و پرستاران و دوره های عمومی مانند تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک، امدادگری اورژانس … که منجر به اشتغال زایی تعداد زیادی از جوانان استان شده است .

مرکز آموزشی مرداویج

آموزش برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی آموزش زبان‌های خارجی شامل دوره‌های ترمیک و فشرده، دوره‌های تخصصی مانند تربیت مدرس زبان انگلیسی با هدف اشتغال و دوره‌های آمادگی آزمون‌های داخلی و خارجی مانند PTE ,TOLIMO, MCHE, MSRT, IELTSبه عهده‌ی این مرکز است.

این مرکز آموزش که در خیابان کمال اسماعیل واقع شده در سال 1385راه اندازی شده است. با دارا بودن 16 فضای آموزشی قابلیت برگزاری کلاس برای 240 نفر فراگیر به صورت همزمان می باشد. در پانزده سال گذشته این مرکز به صورت تخصصی در حوزه آموزش زبان های خارجی فعالیت داشته و دوره های تخصصی مانند تربیت مدرس زبان انگلیسی با هدف اشتغال و همچنین دوره های آمادگی آزمونهای داخلی و خارجی مانند PTE.TOLIMO.MCHE.MSRT.IELTS برگزار می نماید.

مرکز آموزشی خواجو

دوره‌های آموزشی این مرکز به‌صورت تخصصی در حوزه‎ی علوم تربیتی است، اما در کنار آن دوره‎های کوتاه‌مدت حسابداری و مدیریت، هنر، کامپیوتر، زبان انگلیسی و زبان‌های غیرانگلیسی هم ارائه می‌شود. محبوب‌ترین دوره‎های این مرکز تربیت مربی مهدکودک و همچنین حسابداری است.

این مرکز آموزش که در خیابان هشت بهشت غربی واقع شده در سال ۱۳۸۷راه اندازی شده است. این مرکز با دارابودن ۲۵ فضای آموزشی قابلیت برگزاری کلاس برای ۳۵۰ نفر فراگیر به صورت همزمان می باشد. گروه های آموزشی فعال در این مرکز شامل گروه علوم تربیتی، حسابداری و مدیریت، هنر، کامپیوتر، زبان انگلیسی(بزرگسال و کودک و نوجوان) و زبان های غیر انگلیسی است.

این مرکز به مدت یک دهه برگزارکننده تخصصی دوره های گروه علوم تربیتی مانند تربیت معلم دبستان، مربی مهدکودک، موسس و مدیر مهدهای کودک و دوره های گروه کامپیوتر و هنر بوده است.

مرکز آموزشی هشت بهشت

این مرکز در زمینه‌ی برگزاری دوره‌های هنر، زبان انگلیسی، حسابداری و کامپیوتر فعالیت دارد.

مرکز آموزشی جابر انصاری که در خیابانی با همین نام واقع شده در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شده است. این مرکز با وجود ۲۰ فضای آموزشی، قابلیت برگزاری کلاس برای ۲۵۰ نفر فراگیر به صورت همزمان را داراست. گروه‌های فعال آموزشی در این مرکز شامل گروه‌های هنر، زبان انگلیسی (بزرگسال و کودک و نوجوان)، حسابداری، کامپیوتر و هنر است. همچنین این مرکز از ابتدای تاسیس تا کنون به صورت تخصصی مجری دوره های حسابداری و زبان های خارجی بوده است .

 

مرکز آموزشی جابر انصاری

این مرکز در زمینه‌ی برگزاری دوره‌های زبان‌های انگلیسی و غیرانگلیسی خدمات آموزشی ارائه می‌دهد.

این مرکز آموزش در خیابان دانشگاه واقع شده ودر سال ۱۳۹۶ راه اندازی شده است. با دارابودن ۸ فضای آموزشی قابلیت برگزاری کلاس برای ۱۱۰ نفر فراگیر به صورت همزمان می باشد. از ابتدای تاسیس تا کنون این مرکز مجری دوره های عمومی و تخصصی زبانهای انگلیسی و غیر بوده است.

مرکز آموزش الکترونیک

مرکز شماره هفت جهاد دانشگاهی با عنوان مرکز شیخ کلینی از سال 1402 شروع به کار کرده است.
این مرکز ویژه دوره‌های کودکان و نوجوانان است. دوره آموزشی مهارتی و رویدادهای آموزشی از دوره‌های پیش بینی شده در مرکز شیخ کلینی است. این مرکز دارای 13 فضای آموزشی و کارگاهی است.

مرکز آموزش کلینی

جهاددانشگاهی در زمینه اشتغال، کارآفرینی و ترویج فرهنگ کارآفرینی سابقه موفق و طولانی دارد و بیش‌ترین تمرکز این نهاد بر اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی است.امروزه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به‌عنوان یکی از بازوان اجرایی دولت در ارایه مشاوره و خدمات لازم به کارآفرینان، سرمایه‌گذران و هم‌چنین افراد جویای کار متناسب با تخصص و مهارت خود به شمار می‌آیند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان نیز با هدف توسعه فعالیت های کارآفرینانه با توجه به مزیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان و شناسایی و معرفی دوره‌های آموزشی تخصصی و حرفه‌ای مورد نیاز حسب مزیت‌های نسبی و رقابتی در استان برای کارآفرینان با اخذ مجوز از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در سال 1401 راه‌اندازی شد و امیدواریم این مرکز بتواند گام موثری در راستای کمک به ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت‌های کارآفرینی در استان بردارد.

مرکز تجاری سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی اصفهان
بلوار دانشگاه، درب شمالی دانشگاه اصفهان، خیابان دانش شمالی، ساختمان ستاد آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان