4 تیر 1404

آینده فروش با هوش مصنوعی

27 بهمن 1403

پریوش صادقی

HubSpot یک پلتفرم CRM است که می‌تواند به شما کمک کند فرآیندهای خود را در فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری ساده کنید. این پلتفرم پیشنهادات هوش مصنوعی را در این زمینه‌ها جمع‌آوری می‌کند تا به شما در بهبود هر جایی از کمپین‌های بازاریابی ورودی گرفته تا عملیات کسب‌وکارتان کمک کند.

HubSpot رایگان است. برنامه‌های پولی از 50 دلار ماهانه شروع می شود و بر اساس اندازه تیم و سطح اشتراک ردیف متفاوت است. می‌توانید ویژگی‌های اصلی هوش مصنوعی مانند ایجاد محتوا، ویژگی‌های حذف مجدد فهرست‌ها، ایمیل‌ها و گردش‌های کاری را در این پلتفرم پیدا کنید.

چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

1. پشتیبانی مشتری

هوش مصنوعی این پتانسیل را برای مشاغل فراهم می‌کند تا به مشتریان خود کمک 24 ساعته ارائه دهند. طبق آخرین گزارش وضعیت هوش مصنوعی، کارمندان خدمات پشتیبانی مشتری از این به عنوان بزرگترین مزیت هوش مصنوعی یاد می‌کنند. این پشتیبانی شبانه‌روزی عمدتاً توسط چت‌ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی و ابزارهای سلف سرویس هدایت می‌شود.

جدای از پشتیبانی 24 ساعته، 84 درصد از نمایندگان خدمات پشتیبانی دریافتند که هوش مصنوعی پاسخگویی به سوالات مشتریان را برای آنها آسان‌تر می‌کند. یکی از دلایل این موضوع، ظرفیت هوش مصنوعی برای اولویت بندی و سپس هدایت سوالات به سمت عوامل انسانی است.

2. بازاریابی و فروش

تقریبا 90 درصد از متخصصان بازاریابی متوجه می شوند که هوش مصنوعی کیفیت محتوا را بهبود می‌بخشد. در همین حال، 80 درصد از وبلاگ نویسان می‌گویند هوش مصنوعی تجربه کاربر را افزایش می‌دهد و می تواند به بهبود سئو آنها کمک کند.

3. بهره‌وری

بیش از 60 درصد از مدیران در سراسر دنیا برای کمک به کارمندان خود در هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده‌اند. از این تعداد، 72 درصد افزایش بهره‌وری کارکنان را گزارش می‌دهند. با توجه به اینکه متخصصان می‌گویند ابزارهای هوش مصنوعی به آنها اجازه می‌دهد زمان کمتری را برای کارهای دستی و تکراری صرف کنند، این مقدار بهره‌وری تعجبی ندارد.

مطالب مرتبط