
برگزاری دومین نشست خوانش هویت فرهنگی با بررسی دیدگاههای دکتر شایگان
دومین نشست از سلسله نشستهای خوانش هویت فرهنگی با بازخوانی و بررسی دیدگاههای دکتر داریوش شایگان درباره هویت فرهنگی پلورالیسم فرهنگی و اسکیزوفرنی فرهنگی با ارائه بهنام افشار_ سردبیر خبرگزاری ایسنا اصفهان برگزار شد.

گذر کتابخوانی «گذر پنجم: خواندنیها و شنیدنیهای حوزه مطالعات شهری»
باتوجه اهمیت مطالعه منابع حوزه مطالعات شهری، بر آن شدیم در چارچوب رسالت و مسئولیت اجتماعی واحد انتشارات جهاددانشگاهی اصفهان، دیدگاهی تازه را در حوزه نشر تخصصی مطالعات شهری، به جامعه شهرسازان عرضه نماییم.

فراخوان جايزه قلم ماندگار نشر جهاددانشگاهي اصفهان منتشر شد
انتشارات جهاددانشگاهي واحد اصفهان به مناسبت دهه مبارك فجر سال 1403 در نظر دارد در قالب «جايزه قلم ماندگار نشر جهاد» حامي انتشار يك اثر برتر باشد.

برگزاری نخستین نشست خوانش هویت فرهنگی در جهاددانشگاهی واحد اصفهان
نخستین نشست از سلسله نشستهای خوانش هویت فرهنگی با بازخوانی مقاله «هویت فرهنگی ایرانیان از رویکردهای نظری تا مولفههای بنیادی» توسط دکتر مینا کشانی همدانی_ مدیر انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

برگزاری سلسله نشستهای خوانش هویت فرهنگی
نشست نخست در تاریخ یکشنبه- 14 بهمن 1403- ساعت 15 الی 16 در سالن جلسات ساختمان باغ زرشک به میزبانی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.

برگزاری دومین دوره طرح ملی باشگاههای مطالعه دانشجویان (سریر)
دومین دوره طرح ملی باشگاههای مطالعه دانشجویان ایران (سریر) به همت انتشرات جهاددانشگاهی واحد اصفهان آغاز شد.

برگزاری دومین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقهای «سدید»
دومین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقهای «سدید» به همت انتشارات جهاددانشگاهی اصفهان برگزار میشود.

تقدیر از انتشارات جهاددانشگاهی اصفهان در دوسالانه کتاب اصفهان
در آیین تجلیل از برگزیدگان دوسالانه کتاب اصفهان، مولفان و ناشران برگزیده انتخاب شدند و یک کتاب از جهاددانشگاهی واحد اصفهان نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

سلسله گفتارهای گذر کتابخوانی: گذر چهارم «معرفی بایدهای منابع مطالعاتی حوزه برنامهریزی شهری»
باتوجه اهمیت مطالعه منابع حوزه مطالعات شهری، بر آن شدیم در چارچوب رسالت و مسئولیت اجتماعی واحد انتشارات جهاددانشگاهی اصفهان، دیدگاهی تازه را در حوزه نشر تخصصی مطالعات شهری، به جامعه شهرسازان عرضه نماییم.