16 تیر 1404

تاثیر هوش مصنوعی در برندسازی پزشکی

6 خرداد 1403

پریوش صادقی

 برندینگ با استفاده از هوش مصنوعی توانسته به شکل قابل توجهی پیشرفت کند و روندهای تخصصی‌تر و جدیدتری را در این صنعت فراهم کند. هوش مصنوعی در جمع‌آوری اطلاعات بیماران به کلینیک‌ها یا پزشکان کمک می‌کند تا فرآیندهای درمانی را بهبود بخشند و ارتباط با بیماران را تقویت کنند.

اثراتی که هوش مصنوعی در برندینگ می‌گذارد شامل این موارد است:

1- پزشک هوشمند در تشخیص بیماری: از طریق افزودن هوش مصنوعی به تکنولوژی‌های پزشکی، پزشکان می‌توانند در دقت تشخیص و بهبود شیوه درمان به قله‌های بالایی دست یابند.

2- سفارشی‌سازی و تجربه شخصی‌سازی بیماران: از طریق استفاده از الگوریتم‌ها، برندهای پزشکی می‌توانند تجربه بیماران را سفارشی‌سازی کنند. به آن‌ها این امکان داده می‌شود که خدمات پزشکی را بر اساس نیازها و شرایط فردی هر بیمار بهبود دهند که در نهایت رضایت بیمار از برندشان افزایش می‌یابد.

3-خدمات مشتریان بهبود یافته: استفاده از چت‌بات‌ها و سیستم‌ها برای ارتباط با بیماران می‌تواند تجربه خدمات مشتریان را بهبود بخشیده و به ایجاد یک تجربه مثبت از برند کمک کند.

منبع: https://www.wsiworld.com/

مطالب مرتبط