14 آذر 1403

هوش مصنوعی و تغییر چشم انداز فروش

نویسنده: پریوش صادقی

بیشتر نمایندگان فروش اغلب وقت خود را صرف تعیین قرار ملاقات می‌کنند، وظیفه‌ای که عموماً از آن خوششان نمی‌آید. علیرغم اینکه تنظیم قرار ملاقات یک محرک کلیدی در فروش خارجی است، ولی کم ارزش‌ترین بخش کسب و کار است. حالا با ظهور یک پلتفرم تمامی مشکلات فروش حل شدند.

شرکت‌های متمرکز بر فروش، مجموعاً هر سال میلیاردها دلار را صرف تعیین قرار ملاقات می‌کنند. با این حال، نمایندگان فروش به طور میانگین فقط چند ساعت در هفته را صرف آن می‌کنند. در واقع، 44 درصد از فروشندگان پس از اولین تماس، منصرف می‌شوند.

 خوشبختانه، مایکل کرتیس و کیث کرام با تاسیس شرکت BRAIN یک راه حل برد-برد ایجاد کرده‌اند. تمرکز BRAIN بر نحوه ارتباط شرکت‌ها با مشتریان خود است. آنها مشتریان خود را ترغیب می‌کنند دنیایی را تصور کنند که در آن نمایندگان فروش کاری را انجام دهند که در آن خوب هستند. در همین حال، BRAIN تمامی فعالیت‌های وقت گیر را انجام داده و دیگر نیازی نیست نمایندگان فروش هزاران ساعت در سال را برای تماس‌ها، پیگیری‌ها و کارهای خسته کننده صرف کنند.

پلتفرم BRAIN’s CORTEX به عنوان اولین پلتفرم فروش سه‌گانه، تماس با هوش مصنوعی صوتی، AI Video Clones و AI Chat ارائه می‌دهد که به طور یکپارچه با هم کار می‌کنند و تمام قرار ملاقات، پیگیری و دسته‌بندی داده‌ها را انجام می‌دهد. CORTEX هزینه‌های تعیین قرار ملاقات را 3 تا 5 برابر کاهش می‌دهد و نیاز به مدیریت ندارد.

سرویس شاخص BRAIN، صداهای طبیعی معتبر را با هوش مصنوعی ترکیب می‌کند و از آن برای صحبت کردن استفاده می‌کند و در عین حال توانایی‌های خود را با هر تعاملی به سرعت بهبود می‌بخشد. این امر به طور همزمان کیفیت و کمیت مکالمات مشتری را به سطوحی فراتر از توانایی انسان افزایش می دهد.

برای مراجعه به منبع کلیک کنید

مطالب مرتبط