1 مهر 1402

کتاب «برند و برندسازی» (کلیات، مفاهیم و موضوعات)

نویسنده: انتشارات

کتاب برند و برند سازی

برندسازی چیست؟

برندینگ یا همان برندسازی (Branding) یکی از مهم‌ترین اصول هر کسب‌وکاری است که استراتژی‌ها و اصول خاص خود را دارد، دانستن این اصول برای هر بیزینسی الزامی است. هر کس به فراخور حال خود و به تناسب نیاز خود تعریف برند و برندسازی را تغییر داده است. به زبان ساده، برند شما در واقع اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند. برند شما، در واقع شخصیت فعلی شما است.

کتاب «برند و برندسازی»

کتاب «برند و برندسازی (کلیات، مفاهیم و موضوعات)» که توسط انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان منتشر شده است، منبعی است با ارزش برای پاسخ دادن به سوالاتی همچون: برند و برندسازی از کجا شروع می‌شود؟ برای برندسازی چه باید کرد؟ از برند خود چگونه باید محافظت کنیم؟

مشخصات کتاب

عنوان برند و برندسازی (کلیات، مفاهیم و موضوعات)
نویسندگانمحمود عطایی کچویی، محمدرحیم ابراهیمیان، محمد امیرخانی و محمدرضا دلوی
سال چاپ۱۴۰۲
نوبت چاپ۱
تعداد صفحه462
قطعوزیری
شابک9786003184220

ز کجا بخریم؟

شما می‌توانید این کتاب را از فروشگاه ما به صورت آنلاین (برای هدایت به صفحه خرید اینجا کلیک کنید) و حضوری از کتاب‌فروشی جهاددانشگاهی اصفهان به نشانی اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه خریداری کنید.

شبکه‌های اجتماعی

اگر علاقه‌مند هستید که از آخرین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان مطلع شوید کافی است ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. (بر روی آیکن‌های زیر کلیک کنید.)