بیشک یكی از مباحث بسیار پیچیده اما جذاب در حیطه بازاریابی مبحث رفتار مصرف کننده است. تحلیل رفتار و عملكرد میلیاردها نفر که همه متفاوت از یكدیگرند کار بسیار سختی است.
لزوم آشنا بودن با مصرف کنندگان، نیازها و عملكرد آنها در جهان امروز که محیطی پویا و دائمالتغییر را تجربه میکند امری کاملا ضروری است، خصوصا اینكه فضای رقابتی بازارها نیز کام بازاریابانی را شیرین میکند که با نیازهای مصرفکنندگان به خوبی آشنا و قادر به ارضای آن هستند. رفتار مصرف کننده عامل مهمی در رکود یا رونق فعالیتهای بازرگانی است، همچنانكه در موفقیت استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی، درك صحیح از رفتار مصرف کننده نقش حساسی را ایفا میكند. بنابراین هم برای سازمانهای انتفاعی و هم غیرانتفاعی توجه به این موضوع حائز اهمیت است.
ارائه تصویری اجمالی و در عین حال کامل از رفتار مصرف کننده، هدف اصلی نگارش این کتاب بوده است.
مشخصات کتاب
عنوان | تحلیلی بر رفتار مصرف کننده (به همراه رویدادهای مشاهده شده) |
نویسندگان | سید فتحالله امیری عقدایی، سید حسامالدین مهدوینیا |
سال چاپ | 1396 |
نوبت چاپ | ۱ |
تعداد صفحه | 344 |
قطع | وزیری |
شابک | 9786003181601 |
از کجا بخریم؟
شما میتوانید این کتاب را از فروشگاه ما به صورت آنلاین (برای هدایت به صفحه خرید اینجا کلیک کنید) و حضوری از کتابفروشی جهاددانشگاهی اصفهان به نشانی اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه خریداری کنید.
شبکههای اجتماعی
اگر علاقهمند هستید که از آخرین اخبار، رویدادها و فعالیتهای انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان مطلع شوید کافی است ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید. (برروی آیکنهای زیر کلیک کنید.)