31 خرداد 1403

کتاب «تحلیلی بر رفتار مصرف کننده»

نویسنده: طاهره شفیعی

بی‌شک یكی از مباحث بسیار پیچیده اما جذاب در حیطه بازاریابی مبحث رفتار مصرف کننده است. تحلیل رفتار و عملكرد میلیاردها نفر که همه متفاوت از یكدیگرند کار بسیار سختی است.

لزوم آشنا بودن با مصرف کنندگان، نیازها و عملكرد آنها در جهان امروز که محیطی پویا و دائم‌التغییر را تجربه می‌کند امری کاملا ضروری است، خصوصا اینكه فضای رقابتی بازارها نیز کام بازاریابانی را شیرین می‌کند که با نیازهای مصرف‌کنندگان به خوبی آشنا و قادر به ارضای آن هستند. رفتار مصرف کننده عامل مهمی در رکود یا رونق فعالیت‌های بازرگانی است، همچنانكه در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی، درك صحیح از رفتار مصرف کننده نقش حساسی را ایفا می‌كند. بنابراین هم برای سازمان‌های انتفاعی و هم غیرانتفاعی توجه به این موضوع حائز اهمیت است.

ارائه تصویری اجمالی و در عین حال کامل از رفتار مصرف کننده، هدف اصلی نگارش این کتاب بوده است.

مشخصات کتاب

عنوان تحلیلی بر رفتار مصرف کننده (به همراه رویدادهای مشاهده شده)
نویسندگانسید فتح‌الله امیری عقدایی، سید حسام‌الدین مهدوی‌نیا
سال چاپ1396
نوبت چاپ۱
تعداد صفحه344
قطعوزیری
شابک9786003181601

از کجا بخریم؟

شما می‌توانید این کتاب را از فروشگاه ما به صورت آنلاین (برای هدایت به صفحه خرید اینجا کلیک کنید) و حضوری از کتاب‌فروشی جهاددانشگاهی اصفهان به نشانی اصفهان، میدان آزادی، بلوار دانشگاه خریداری کنید.

شبکه‌های اجتماعی

اگر علاقه‌مند هستید که از آخرین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های انتشارات جهاددانشگاهی واحد اصفهان مطلع شوید کافی است ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. (برروی آیکن‌های زیر کلیک کنید.)

مطالب مرتبط