3 تیر 1404

اجرای طرح رضایت‌سنجی از مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در اصفهان

نویسنده: آیدا علی اکبری

4 اردیبهشت 1403

این پژوهش با هدف بررسی سنجش میزان رضایت مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا از خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه در دو بخش لوازم خانگی و سوپرمارکت در دست اجرا است.

طرح «رضایت سنجی از مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا»، از 15 فروردین ماه آغاز شد و تا 8 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد. در این نظرسنجی پرسشگران مرکز ایسپا با مشتریان آزاد، بازنشسته و کارمندان فروشگاه، به مدت ۱۵ روز با مشتریان مصاحبه می‌کنند.

پاسخگویان در این پرسشنامه به سوالاتی در زمینه قابلیت اطمینان، پاسخگویی کارکنان، تجهیزات و شواهد فیزیکی فروشگاه، تضمین، همدلی کارکنان، قیمت و ارزش محصول و کالا، محصول (تنوع، کیفیت، برند) و … پاسخ خواهند داد.

کارفرمای این طرح، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا است و از نتایج این نظرسنجی در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود استفاده خواهد شد.

خبرهای مرتبط

نشانی: خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خیابان اندیش، بعد از تالار سبز، جهاددانشگاهی واحد اصفهان