در این طرح که از 7 تا 12 بهمن ماه در نمایشگاه بینالمللی اصفهان شد، پرسشگران مرکز ایسپا از غرفهداران و بازدیدکنندگان نظرسنجی به عمل آوردند.
در این پژوهش، تجربه غرفه داران و بازدیدکنندگان از سه منظر پیش از برپایی نمایشگاه، حین برگزاری نمایشگاه و پس از برگزاری نمایشگاه مورد سنجش و تحلیل قرار گرفت. همچنین دلایل مشارکت غرفهداران از جمله معرفی محصولات تولیدی، فروش مستقیم، نیازسنجی سلایق مشتریان، جذب مشتریان جدید، ایجاد شبکههای تجاری و بررسی فرصت های سرمایه گذاری مورد ارزیابی قرار گرفت. دلایل بازدیدکنندگان برای حضور در این نمایشگاه نیز از جمله بازدید از جشنواره فرش فاخر، ارتباط با تولیدکنندگان و طراحان، کسب تجربه در زمینه فرش دستباف و آشنایی با طرحها و نوآوریهای جدید مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت.
نتایج این نظرسنجی قطعا منجر به بهبود برگزاری این نمایشگاه در سالهای آتی و همچنین افزایش میزان رضایتمندی غرفه داران و بازدیدکنندگان و نهایتا تحقق اهداف آنها خواهد شد.