داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از روز سهشنبه ۱۱ اردیبهشتماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کرده و نسبت به چاپ آن اقدام کنند.
چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نشدند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کد رهگیری»، با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود (شماره تلفن زمان ثبت نام) نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام کنند.
درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده کردند، با توجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری، میتوانند ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی از جمله، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و … باشد، ضروری است داوطلبان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ (درصورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاددانشگاهی، مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص، مراجعه کنند.
به داوطلبان توصیه میشود از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری کنند، بدیهی است عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.
باجه رفع نقص اصفهان: اصفهان، پل خواجو، خیابان کمال اسماعیل، جنب پمپ بنزین – مرکز کوتاه مدت شماره ٢ جهاددانشگاهی واحد اصفهان ٣٢١٢٥١٥١-٠٣١